פיאג'ו גרילו
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
Piaggio Grillo | |
מאפיינים כלליים | |
---|---|
יצרן | פיאג'ו[1] |
שנות ייצור | 1996 – 1989 |
הרכבה | איטליה |
מודל קודם | פיאג'ו בוס (איט') |
סיווג | טוסטוס |
מפרט טכני | |
מנוע | 1 צילינדרים, מנוע שתי פעימות, 49.28 סמ"ק המפיק 1.41 כ"ס ב-4,500 סל"ד, יחס דחיסה 9.0:1 |
הילוכים | תמסורת - גלגלות מרחיבות עם שליטה אוטומטית (גרסאות SK, LV, LK) או גלגלת קבועה (גרסאות SM, SL, LM) (חגורת V ראשונית; משני עם מפחית הילוכים במרכז האחורי) |
מהירות מרבית | 45 קמ"ש |
צריכת דלק | 1.75 ליטר ל-100 ק"מ |
פיאג'ו גרילו (באיטלקית: Piaggio Grillo) הוא טוסטוס מתוצרת יצרנית הרכב הדו-גלגלי פיאג'ו, אשר יוצר באיטליה בין השנים 1996–1989.
דגמים
- "SM" - הילוכים יחידים עם אוכף קצר.
- "SL" - הילוכים יחידים עם אוכף וגלגלי סגסוגת קצרים.
- "SK" - דגם עם אוכף וקיקסטארטר (kickstarter)[2] קצרים.
- "LM" - הילוכים יחידים עם אוכף ארוך, גלגלי סגסוגת ומגבר.
- "LV" - דגם עם אוכף ארוך, ומגבר.
- "LK" - דגם עם אוכף ארוך, מגבר וקיקסטארטר.
ממאפייני "פיאג'ו גרילו"
- שלדה - קורת יחיד פתוחה במתכת לוחית ולחוצה.
- מנוע - 1 צילינדרים, מנוע שתי פעימות, עם חלוקה מסתובבת.
- מנוע קירור אוויר.
- תמסורת - גלגלות מרחיבות עם שליטה אוטומטית (גרסאות SK, LV, LK) או גלגלת קבועה (גרסאות SM, SL, LM).
- הצתה אלקטרונית.
- הנעה באמצעות דוושה או "Kick starter".[3]
- מצמד - מסוג צנטריפוגה (הפרדת המנוע מהאביזר שהוא מניע).
- דלק: תערובת בנזין-שמן 2%.
- מתלים - מלפנים: זרועות מתנדנדות / אחורי: סוג שלוחה.
- בלמים - מלפנים: תוף מרכזי 90 מ"מ / אחורי: תוף מרכזי 136 מ"מ.
- מאייד מתוצרת "Dell'Orto" (אנ') מסוג "Dell'Orto SHA 12/12".
- מהירות שיא - 45 קמ"ש.
- קיבולת מכל דלק - 2.8 ליטר (0.5 ליטר - רזרבה).
תמונות
-
"פיאג'ו גרילו"
-
"פיאג'ו גרילו"
-
"פיאג'ו גרילו"
ראו גם
קישורים חיצוניים
הערות שוליים
- ^ פיאג'ו - היסטוריה museopiaggio.it/en/history
- ^ kickstarter - מאנגלית "נותן דחיפה ראשונית"
- ^ "פיאג'ו גרילו", שנת 1990 catawiki.com/lots/14259941-piaggio-grillo-50cc-1990
27645678פיאג'ו גרילו