סייבר מאנדיי
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
סייבר מאנדיי (באנגלית: Cyber Monday, מילולית: "יום שני המקוון") הוא כינוי שיווקי ליום שני שחל לאחר חג ההודיה בארצות הברית מדי שנה[1]. הוא נוצר על ידי חברות שיווק כדי לעודד קניות ברשת.
המונח הופיע לראשונה ב-28 בנובמבר 2005 בהודעה לעיתונות של האתר Shop.org. בהודעה נכתב כי סייבר מאנדיי הופך במהירות לאחד מימי הקניות באינטרנט הגדולים ביותר בשנה. סייבר מאנדיי הפך לכינוי שיווקי בינלאומי, והתרחב גם לקנדה, לבריטניה, לפורטוגל, לגרמניה, לצ'ילה, לקולומביה, וליפן.
מועדים מתוכננים
- 2019: 2 בדצמבר
- 2020: 30 בנובמבר
- 2021: 29 בנובמבר
- 2022: 28 בנובמבר
ראו גם
הערות שוליים
- ^ יוסי לוי, מוכנים לנובמבר? כל הפרטים על חודש הקניות הכי משתלם ברשת, באתר חדשות 13 (לשעבר ערוץ עשר), 4 בנובמבר 2018
35148220סייבר מאנדיי