נאש 600
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
Nash 600, שנת 1947 | |
מאפיינים כלליים | |
---|---|
יצרן | Nash-Kelvinator Corporation |
שנות ייצור |
|
הרכבה | ארצות הברית |
מודל אחריו | נאש סטייטסמן |
אורך |
|
רוחב | 1,968 מ"מ |
גובה | 1,600 מ"מ |
בסיס גלגלים |
|
מפרט טכני | |
מנוע | |
הילוכים |
|
צריכת דלק | 7.8-9.4 ליטר ל-100 ק"מ (מנוע 2.8 ליטר) |
נאש 600 (באנגלית: Nash 600) היא מכונית סלון מתוצרת יצרנית הרכב האמריקאית Nash-Kelvinator Corporation, אשר יוצרה בארצות הברית בין השנים 1942–1940[1] (שנת מודל 1941) ולאחר סיום מלחמת העולם השנייה בין השנים 1949–1945 (שנת מודל 1946)
יצרנית הרכב Nash-Kelvinator Corporation הוקמה כתוצאת מאיחוד בין יצרנית הרכב Nash Motors (אנ')[2] ויצרנית המקררים Kelvinator (אנ')[3][4]
ממאפייני "נאש 600"
- שם הדגם "600" נובע מיכולתה של המכונית לנסוע 970 ק"מ (600 מייל) על טנק בנזין אחד (לפי היצרן)
- מכונית חד-גופית: הרכב האמריקאי הראשון בייצור המוני שנבנה בטכניקות בנייה של מרכב / מסגרת יחידה, בו מרכב והמסגרת מולחמים כיחידה אחת. חיסול המסגרת לטובת מבנה משולב מרכב ושלדה הפחית את משקל המכונית ב -230 ק"ג
- בדגמי "נאש 600" פותחו טכניקות חדשות (לתקופה) לתיקוני התנגשות כולל מושבי גוף גמישים
- קיבולת מכל דלק - 76 ליטר
- המכוניות החדשות הוצגו לשנת המודל 1941 ושווקו כסדרת "נאש אמבסדור 600" בארבע גרסאות מרכב: סדאן פסטבק (fastback) ארבע דלתות ללא אורות בולטים, כסדאן עם ארבע דלתות עם תא מטען מובנה (נקרא כיום סגנון נוצ'בק (אנ') (3 קופסאות), כקופה ברוהאם עם מושבים קדמיים ואחוריים ברוחב מלא, וכקופה עסקית הכוללת תא מטען מרווח אחורי
- משנת 1942 שווקה הסדרה "Ambassador 600"
- היצרן החל בייצור מכוניות לאחר מלחמת העולם השנייה בסתיו 1945.
- בשנת 1946 הוצג בדגם ה-"נאש 600" מושב אחורי שניתן היה להפוך אותו למיטה כאופציה. ניתן היה לישון עם רגליים תחובות באזור תא המטען.
- "נאש 600" משנת 1948 (כולל דגם: "Ambassador Custom" מותאם אישית) נשא את עבודתה של הלן רותר (אנ'), מעצבת הפנים החדשה של היצרנית. הלן רותר הציגה כמה מחללי הפנים המסוגננים ביותר בתעשייה. בין התרומות שלה היו ריפודים וצבעי גימור שהסתדרו עם צבעים חיצוניים ספציפיים
- בסדרת ה-"Airflyte" (סדאן 2 דלתות, סדאן 4 דלתות) שנת 1949 היו 3 רמות גימור: "Super", "Super Special", "Custom". אופציונלי הייתה "Twin Bed" (מיטה כפולה) חדשה שנוצרה על ידי הטלת שני גבי המושב הקדמי לאיחוד עם המושב האחורי
תצורות
גלריה
-
"נאש 600", שנת 1949, 2 דלתות, סדרה "Airflyte"
-
"נאש 600", שנת 1949, 2 דלתות, סדרה "Airflyte" - מבט לתא הנהג ולוח מחוונים
-
"נאש 600", שנת 1949, 2 דלתות, סדרה "Airflyte" - מבט למושבים האחוריים
-
"נאש 600" - קופה
-
"נאש 600", שנת 1947
-
"נאש 600"
-
"נאש 600"
-
"נאש 600 אמבסדור", שנת 1942
ראו גם
קישורים חיצוניים
הערות שוליים
- ^ נאש 600, שנת 1941 - ברושור oldcarbrochures.com/static/NA/Nash/1941
- ^ Foster, Patrick R. AMC Cars 1954–1957, an Illustrated History, p.158. Iconografix 2004. מסת"ב 1-58388-112-3.
- ^ היסטוריה של kelvinator History". Electrolux International Company. 2007. Archived from the original on 27 December 2007. Retrieved 24 May 2013.
- ^ נאש 600, שנת 1948 conceptcarz.com/z26362/nash-600
- ^ פסטבק - הוא תכונת עיצוב לרכב המוגדרת על ידי החלק האחורי של המכונית בעל שיפוע יחיד מהגג לפגוש האחורי
30560577נאש 600