נאש 600

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נאש 600
Nash 600
Nash 600, שנת 1947
Nash 600, שנת 1947
מאפיינים כלליים
יצרן Nash-Kelvinator Corporation
שנות ייצור
  • 1942-1940 (משנת המודל 1941)
  • 1949-1945 (משנת המודל 1946)
הרכבה ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
מודל אחריו נאש סטייטסמן
אורך
  • 4,953 מ"מ (1941)
  • 5,105 מ"מ (1949)
רוחב 1,968 מ"מ
גובה 1,600 מ"מ
בסיס גלגלים
  • 2,845 מ"מ
  • 3,073 מ"מ (סדרה "Airflyte", שנת 1949)
מפרט טכני
מנוע
הילוכים
  • תמסורת ידנית – 3 מהירויות
  • תמסורת ידנית – 3 מהירויות + אוברדריב
צריכת דלק 7.8-9.4 ליטר ל-100 ק"מ (מנוע 2.8 ליטר)

נאש 600אנגלית: Nash 600) היא מכונית סלון מתוצרת יצרנית הרכב האמריקאית Nash-Kelvinator Corporation, אשר יוצרה בארצות הברית בין השנים 19421940[1] (שנת מודל 1941) ולאחר סיום מלחמת העולם השנייה בין השנים 19491945 (שנת מודל 1946)

יצרנית הרכב Nash-Kelvinator Corporation הוקמה כתוצאת מאיחוד בין יצרנית הרכב Nash Motors (אנ')[2] ויצרנית המקררים Kelvinator (אנ')[3][4]

ממאפייני "נאש 600"

  • שם הדגם "600" נובע מיכולתה של המכונית לנסוע 970 ק"מ (600 מייל) על טנק בנזין אחד (לפי היצרן)
  • מכונית חד-גופית: הרכב האמריקאי הראשון בייצור המוני שנבנה בטכניקות בנייה של מרכב / מסגרת יחידה, בו מרכב והמסגרת מולחמים כיחידה אחת. חיסול המסגרת לטובת מבנה משולב מרכב ושלדה הפחית את משקל המכונית ב -230 ק"ג
  • בדגמי "נאש 600" פותחו טכניקות חדשות (לתקופה) לתיקוני התנגשות כולל מושבי גוף גמישים
  • קיבולת מכל דלק - 76 ליטר
  • המכוניות החדשות הוצגו לשנת המודל 1941 ושווקו כסדרת "נאש אמבסדור 600" בארבע גרסאות מרכב: סדאן פסטבק (fastback) ארבע דלתות ללא אורות בולטים, כסדאן עם ארבע דלתות עם תא מטען מובנה (נקרא כיום סגנון נוצ'בק (אנ') (3 קופסאות), כקופה ברוהאם עם מושבים קדמיים ואחוריים ברוחב מלא, וכקופה עסקית הכוללת תא מטען מרווח אחורי
  • משנת 1942 שווקה הסדרה "Ambassador 600"
  • היצרן החל בייצור מכוניות לאחר מלחמת העולם השנייה בסתיו 1945.
  • בשנת 1946 הוצג בדגם ה-"נאש 600" מושב אחורי שניתן היה להפוך אותו למיטה כאופציה. ניתן היה לישון עם רגליים תחובות באזור תא המטען.
  • "נאש 600" משנת 1948 (כולל דגם: "Ambassador Custom" מותאם אישית) נשא את עבודתה של הלן רותר (אנ'), מעצבת הפנים החדשה של היצרנית. הלן רותר הציגה כמה מחללי הפנים המסוגננים ביותר בתעשייה. בין התרומות שלה היו ריפודים וצבעי גימור שהסתדרו עם צבעים חיצוניים ספציפיים
  • בסדרת ה-"Airflyte" (סדאן 2 דלתות, סדאן 4 דלתות) שנת 1949 היו 3 רמות גימור: "Super", "Super Special", "Custom". אופציונלי הייתה "Twin Bed" (מיטה כפולה) חדשה שנוצרה על ידי הטלת שני גבי המושב הקדמי לאיחוד עם המושב האחורי

תצורות

  • 2 דלתות - קופה
  • 2 דלתות - סדאן
  • 4 דלתות - סדאן
  • 4 דלתות - פסטבק (אנ')[5] - סדאן

גלריה

ראו גם

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

  1. ^ נאש 600, שנת 1941 - ברושור oldcarbrochures.com/static/NA/Nash/1941
  2. ^ Foster, Patrick R. AMC Cars 1954–1957, an Illustrated History, p.158. Iconografix 2004. מסת"ב 1-58388-112-3.
  3. ^ היסטוריה של kelvinator History". Electrolux International Company. 2007. Archived from the original on 27 December 2007. Retrieved 24 May 2013.
  4. ^ נאש 600, שנת 1948 conceptcarz.com/z26362/nash-600
  5. ^ פסטבק - הוא תכונת עיצוב לרכב המוגדרת על ידי החלק האחורי של המכונית בעל שיפוע יחיד מהגג לפגוש האחורי
הערך באדיבות ויקיפדיה העברית, קרדיט,
רשימת התורמים
רישיון cc-by-sa 3.0

30560577נאש 600