מרטין לינדסטרום
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
מרטין לינדסטרום (בדנית: Martin Lindstrom; נולד בדנמרק 1970) הוא מחבר רב המכר[1] "קניולוגיה - אמיתות ושקרים בהחלטות הקניה שלנו" (תרגמה דפנה בר-און, הוצאת מטר, 2010). לינדסטרום הוא גורו שיווק בכל העולם, עיסוקו העיקרי הוא מתן שירותי ייעוץ ומיתוג לחברות בינלאומיות. עקב עבודתו האינטנסיבית הוא מעיד על עצמו כי הוא מבלה בטיסות 300 ימים בשנה. ב-2009 בחר בו מגזין טיים[2]ברשימת מאה המשפיעים עקב השפעתו הרבה בתחום הנוירו-שיווק.
קישורים חיצוניים
- אתר האינטרנט הרשמי של מרטין לינדסטרום
- לגו, הלו קיטי ותפוחי אדמה: גורו השיווק הבינלאומי מרטין לינדסטרום מסביר איך הופכים צרכנים למאמינים, באתר גלובס, 23 ביולי 2019
- מאיה לקר, גורו השיווק הבינלאומי מרטין לינדסטרום: "הקונספט של מותגים גלובליים מת", באתר גלובס, 1 באוגוסט 2019
הערות שוליים
- ^ New York Times Best sellers list, Hardcover Nonfiction
- ^ TIME magazine May 11, 2009 edition
ערך זה הוא יתום, כלומר אין ערכים במכלול שמקשרים אליו. אתם מוזמנים לתרום למכלול ולקשר אליו מכמה מהערכים שמכילים את המונח "מרטין לינדסטרום".
26015521מרטין לינדסטרום