לוביני H1
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
מאפיינים כלליים | |
---|---|
יצרן | Lobini (אנ') |
שנות ייצור | 2005 עד היום |
הרכבה | ברזיל |
מרכב | Rear mid-engine, rear-wheel-drive layout (אנ') |
אורך | 3.72 מטר |
רוחב | 1.80 מטר |
גובה | 1.18 מטר |
משקל | 1,025 ק"ג |
מפרט טכני | |
מנוע | 4 צילינדרים, 20 שסתומים, 1,781 סמ"ק המפיק 180 כ"ס ב-5,700 סל"ד, יחס דחיסה 9.5:1 מגדש טורבו[1] (מנוע פולקסווגן מנוע מרכזי רוחבי) |
הילוכים | תמסורת ידנית - 5 מהירויות |
מהירות מרבית | 225 קמ"ש |
מעצב | Graham Holmes |
לוביני H1 (באנגלית: Lobini H1) היא מכונית ספורט מתוצרת יצרנית מכוניות הספורט הברזילאית Lobini (אנ')[2] אשר הושקה בשנת 2002, ומיוצרת משנת 2005 ועד היום.[3][4]
דגמי "לוביני H1"
- 2 דלתות - "Targa top" (אנ') (גג נשלף ברוחב מאחורי המושבים, הדגם מכונה גם: "semi-convertible" (דמוי קבריולט)
- 2 דלתות - קופה
לוביני H1
- גוף הדגם עשוי מפיברגלס.
- שלדת הרכב בנויה מ-סיבי פחמן.
- 2 מושבים.[7]
- לדגם 2 דלתות צד קדמיות, סימטריות (ימנית ושמאלית) מסוג "Scissor doors" (אנ').[8]
- מנוע מרכזי אחורי רוחבי, בין הציר, 1.8 ליטר מתוצרת פולקסווגן (מנוע דגם פולקסווגן גולף GTI המיוצרת בברזיל).
- מנוע הנעה אחורית.
- תאוצה בין 0-100 קמ"ש היא 6.5 שניות.
- הוגי רעיון יצירת דגם הספורט "לוביני H1" היו: "José Orlando Lobo" ו-"Fábio Birolini".
- דגם ה "לוביני H1" הוצג לראשונה בשנת 2002 בתערוכת המכוניות הבינלאומית ה-22 בסן פאולו.
- דגם ה-"לוביני H1" הראשון נמכר בשנת 2005.
לקריאה נוספת
קישורים חיצוניים
הערות שוליים
- ^ מגדש טורבו - מערכת לדחיסת אוויר בלחץ גבוה למנוע בעירה פנימית, במטרה להפיק הספק גבוה יותר מהמנוע, וזאת מבלי להגדיל את נפח המנוע
- ^ יצרן הרכב "Lobini" אתר החברה web.archive.org/web
- ^ "לוביני H1" netcarshow.com/lobini/2007
- ^ "לוביני H1" topspeed.com/cars/car-news/lobini-h1
- ^ "לוביני H1" evo.co.uk/news/evonews/204313/lobini_h1
- ^ "לוביני H1" - מפרט טכני diseno-art.com/encyclopedia/vehicles/road/cars/lobini
- ^ "לוביני H1" motor1.com/news/80052/lobini-h1
- ^ "לוביני H1" דלתות מסוג "Scissor doors" webluxo.com.br/menu/autos/lobini_h1
24298027לוביני H1