האגדה של זלדה (משחק וידאו)
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
כללי | |
---|---|
תאריך הוצאה |
21 בפברואר 1986 (יפן) 14 ביולי 1987 (ארצות הברית) 15 בנובמבר 1987 (אירופה) |
סוגה | משחק פעולה-הרפתקאות |
פיתוח | נינטנדו |
הוצאה לאור | נינטנדו |
עיצוב | טאקאשי טזוקה |
סדרה | האגדה של זלדה |
דרישות תוכנה | |
מצבי משחק | שחקן יחיד |
דירוג | לכל הגילאים |
פלטפורמות | Nintendo Entertainment System. Facmicom Disk System, גיים בוי אדוונס, נינטנדו גיימקיוב, Wii, נינטנדו 3DS, Wii U, Nintendo Switch |
המשחק הבא | Zelda II: The Adventure of Link |
האגדה של זלדה (באנגלית: The Legend of Zelda) הוא משחק וידאו משנת 1986 שפותח על ידי החברה היפנית נינטנדו לקונסולה שלה, Nintendo Entertainment System.
המשחק פותח על ידי שיגרו מיאמוטו, אשר יצר גם את סדרת מריו, בהשראת זכרונות מילדותו, שבה טייל בשדות שליד ביתו וכללו הרבה מערות.[דרוש מקור]
זהו המשחק הראשון בסדרה המצליחה בעלת אותו השם. בנוסף, המשחק מכר כ-6.5 מיליון עותקים, והיה הראשון ל-NES שמכר מעל למיליון.
"The Legend of Zelda" הוא המשחק הראשון ל-NES המאפשר לשחקן לשמור את הישגיו על גבי סוללה הנמצאת בתוך המחסנית. הודות לכך, ניתן להמשיך את המשחק מנקודת העצירה ללא צורך בסיסמה.
39512257האגדה של זלדה (משחק וידאו)