Unreal Tournament 2004
כללי | |
---|---|
תאריך הוצאה | 16 במרץ 2004 |
סוגה | משחק ירי בגוף ראשון |
פיתוח | Epic Games |
הפצה | אטארי |
דרישות תוכנה | |
מנוע משחק | Unreal Engine 2.5 |
מצבי משחק | מרובה משתתפים, שחקן יחיד |
פלטפורמות | Windows, מקינטוש, לינוקס |
מדיה | CD-ROM |
המשחק הקודם | Unreal 2: The Awakening |
המשחק הבא | Unreal Tournament 3 |
דרישות מערכת | |
מעבד | פנטיום 3 או תואם במהירות 733MHz (מומלץ מעבד 1.2GHz) |
זיכרון | 128 מגה בייט (מומלץ 256MB) |
כרטיס מסך | בעל 32MB זיכרון (מומלץ 64MB) |
מקום פנוי | 5.5 ג'יגה בייט |
בקרים | מקלדת ועכבר |
Unreal Tournament 2004 ("אנריל טורנמנט 2004", ידוע גם בתור "אנריל 2004", UT2004 או UT2K4) הוא משחק פעולה בסגנון יריות גוף ראשון, והמשחק השלישי במספר בסדרת המשחקים Unreal. המשחק פותח על ידי חברת Epic Games והופץ על ידי חברת GT Interactive למחשב האישי ולמספר קונסולות שונות. המשחק פותח על ידי חברת Epic Games והופץ על ידי חברת אטארי למחשב האישי ולמערכות ההפעלה Windows, Mac OS X ולינוקס ובדומה למשחקים הקודמים מסדרת Unreal Tournament גם משחק זה מתמקד במשחק מרובה משתתפים ברשת האינטרנט.
המשחק, שפותח בעקבות אי הצלחה יחסית של הכותר הקודם בסדרה, הכיל בתוכו את רוב התוכן של הכותר הקודם בתוספת של אפשרויות חדשות ומצבי משחק חדשים ומשופרים, ביניהם מצב משחק חדש, Onslaught, שהציג לראשונה נהיגה על רכבי לחימה (ואף כלי טיס ובחלל) לצורך קרבות על מפות ענק[1]. עם השקתו החליף המשחק ברוב המדינות את UT2003 על המדפים.
הערות שוליים
39475840Unreal Tournament 2004