Unreal (משחק מחשב)

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אנריל (לא מציאותי)
Unreal
כללי
תאריך הוצאה חלונות: 22 במאי 1998
מקינטוש: 1 בספטמבר 1998
סוגה משחק ירי בגוף ראשון
פיתוח Epic Games
Digital Extremes
הפצה GT Interactive
עיצוב ג'יימס שמאלץ
קליף בלזינסקי
סדרה Unreal
דרישות תוכנה
גרסה רשמית:
226 (יצאה ב-13 ביוני 2000)[1]
OldUnreal:
227j (יצאה ב-23 ביוני 2022)[2][3]
מנוע משחק Unreal Engine 1
מצבי משחק שחקן יחיד, מרובה משתתפים
פלטפורמות Windows, מקינטוש
מדיה CD-ROM
המשחק הבא Unreal Tournament
דרישות מערכת
מעבד מינימום: פנטיום 166MHz
מומלץ: פנטיום 200MHz תומך בטכנולוגיית MMX
זיכרון מינימום: 16MB
מומלץ: 32MB
כרטיס מסך מינימום: כרטיס מסך בממשק PCI
מומלץ: מאיץ תלת-מימד מדגם 3dfx Voodoo תואם Glide API של 3dfx, או לחלופין תואם Direct3D
מקום פנוי 100 מ"ב למנוע ו-500 מ"ב למשחק המלא
מערכת קול כרטיס קול התומך בחלונות 95
בקרים מקלדת ועכבר

אנרילאנגלית: Unreal - כלומר לא מציאותי, לא ריאלי) הוא משחק מחשב בקטגוריית "פעולה" שפיתחה חברת Epic Games. המשחק היה מבוסס על מנוע Unreal Engine 1 שפותח במהלך שלוש השנים שקדמו להוצאת המשחק.

המשחק הוא משחק "יריות בגוף ראשון" בו השחקן נכנס לנעליו של אסירת חלל שמצאה עצמה לכודה על כוכב לכת זר ועוין לאחר שספינת-הכלא שלה התרסקה על פני הכוכב. במהלך המשחק, על השחקן לחקור את העולם החוצני תוך שימוש במגוון כלי נשק ביזאריים ומטרתו להרוג את האויב ולמצוא דרך החוצה מכוכב הלכת.


הערות שוליים

38506250Unreal (משחק מחשב)