The Sun Comes Out World Tour
מאת שאקירה | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
אלבום נתמך |
She Wolf Sale el Sol | ||||||
תאריך התחלה | 15 בספטמבר 2010 | ||||||
תאריך סיום | 15 באוקטובר 2011 | ||||||
לגים | 7 | ||||||
מספר הופעות |
1 באפריקה 3 באסיה 46 באירופה 41 בצפון אמריקה 14 באמריקה הלטינית 2 בים הקריבי 107 בסך הכול | ||||||
הכנסות | 77.7 מיליון דולר (94 מופעים) | ||||||
כרונולוגיית הופעות שאקירה | |||||||
|
The Sun Comes Out World Tour (מוכר גם בכינויו Sale el Sol World Tour) הוא סיבוב ההופעות החמישי של הזמרת הקולומביאנית שאקירה שנועד לקדם את האלבום התשיעי שלה "She Wolf" ואת אלבומה העשירי "Sale el Sol". סיבוב ההופעות החל ב-15 בספטמבר 2010 במונטריאול והסתיים ב-29 באוקטובר 2011. במקור סיבוב ההופעות היה צפוי להסתיים בדצמבר 2010 אך בעקבות מכירות כרטיסים מהירות במיוחד שאקירה האריכה את הסיבוב הופעות לתוך שנת 2011 במקומות כמו קרואטיה, רוסיה וספרד. החלק הלטיני של סיבוב ההופעות היה חלק מפסטיבל הפופ במהלכו שאקירה הופיעה במדינות כמו ארגנטינה, ברזיל וקולומביה.
רשימת השירים של סיבוב ההופעות הייתה מורכבת בעיקר משירים מאלבומה התשיעי ואילו שאר השירים היו מאלבומים קודמים שלה. הבמה הייתה בנויה בצורה האות T כדי שיהיה אפשר לאכלס כמות מקסימלית של צופים ולאפשר נקודות תצפית טובות יותר. מאחורי הבמה הוצב מסך גדול שעליו מוצגים קטעים ויזואליים שונים.
מרבית המבקרים שיבחו את ההופעה של שאקירה שטענו כי היא ניחנת בכריזמה. מבחינה מסחרית סיבוב ההופעות זכה להצלחה. הוא דורג במקום ה-40 ברשימת "50 סיבובי ההופעות המצליחים ביותר בצפון אמריקה", כאשר סיבוב ההופעות גרף 16.9 מיליון דולר ומכר 524,723 כרטיסים ביבשת. בשנת 2011 הסיבוב הופעות דורג במקום ה-20 ברשימת "25 סיבובי ההופעות המצליחים ביותר" עם מכירות של 692,064 כרטיסים. סיבוב ההופעות הסתיים ברווח של 77.7 מיליון דולר ו-940,533 כרטיסים שנמכרו ל-94 הופעות. ב-5 בדצמבר 2011 שוחרר DVD של סיבוב ההופעות מתוך הופעה בפריז.
הבהרה: ערך זה עוסק בנושא תרבות ובידור, מידע מינימלי זה הוא אינפורמטיבי בלבד ואינו מהווה לגיטימציה.
The Sun Comes Out World Tour37420685Q1319832