Rising Eagle: Futuristic Infantry Warfare
כללי | |
---|---|
תאריך הוצאה |
ינואר 2008 (הגרסה בתשלום) 16 באפריל 2008 (הגרסה החופשית הראשונה) 12 בנובמבר 2008 (הגרסה הנוכחית) |
סוגה | משחק יריות בגוף ראשון |
פיתוח | Invasion Interactive |
הפצה | Invasion Interactive |
דרישות תוכנה | |
גרסה | 1.3.1 (12 בנובמבר 2008) |
מצבי משחק |
שחקן יחיד מרובה משתתפים |
פלטפורמות | מחשב אישי (חלונות) |
דרישות מערכת | |
מעבד | Pentium 4 2.8GHz |
זיכרון | 1GB |
כרטיס מסך | 128MB DX9.0c, Shader Model 2.0 |
מקום פנוי | 3GB |
Rising Eagle: Futuristic Infantry Warfare הוא משחק פעולה ממוחשב השייך לז'אנר "משחקי יריות" מגוף ראשון (קרי: המשחק מתבצע מנקודת מבטו של הגיבור הראשי). משחק זה פותח על ידי חברת Invasion Interactive הישראלית. המשחק מבוסס על המנוע 'Nebula2' שעבר מספר שינויים משמעותיים.[1]
עלילת המשחק עוסקת במלחמה עתידנית המתרחשת בשנת 2040 ברחבי העולם בה משתתפות ארצות הברית, האיחוד האירופי, סין, ישראל ואיראן. במשחק ניתן לשחק בכוחות חיל הנחתים האמריקני, כוחות האיחוד האירופי, כוחות צבא השחרור העממי של הרפובליקה העממית של סין, כוחות צה"ל וכוחות משמרות המהפכה האסלאמית של איראן. ניתן לשחק בשלוש מערכות שונות במשחק - בעיר סינית גדולה (בה כוחות חיל הנחתים האמריקני נלחמים בכוחות צבא השחרור העממי), בפריז (בה כוחות חיל הנחתים האמריקני נלחמים בכוחות הפדרציה האירופית) או בעזה (בה כוחות צה"ל נלחמים בכוחות משמרות המהפכה האסלאמית).
המשחק יצא בתחילה לשווקים במחיר של 20 דולרים, אך לבסוף הוחלט להפיצו בחינם ב-16 באפריל 2008. ב-26 באפריל 2009, הודיעה Invasion Interactive כי תפסיק לעדכן את המשחק ולתמוך בו, ועל סגירת רוב השרתים.[2] באפריל 2014 הודיעה חברת GameSpy על סגירת כל השרתים שלה. למפתחים ניתנה תקופה של כחודש למצוא תחליף למערכת שבה השתמשו על מנת שהמשחקים שלהם לא יושפעו מהסגירה. ב-31 במאי 2014 שרתי החברה נסגרו, והמשחק Rising Eagle שלא עודכן בזמן, נסגר סופית יחד איתם.
הערות שוליים
- ^ רפאל בן ארי, גיימר, Rising Eagle: מגשימים חלום בישראל, באתר של "רשת 13", 5 בפברואר 2008 (במקור, מאתר "nana10")
- ^ יובל בירב, Vgames, המשחק הישראלי Rising Eagle נסגר, באתר ynet, 26 בינואר 2009
34140715Rising Eagle: Futuristic Infantry Warfare