Q*bert

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
Q*bert
תאריך הוצאה 1982
סוגה משחק פלטפורמה ממוחשב
פיתוח Gottlieb
הפצה Gottlieb
מצבי משחק 2 שחקנים (תורים)
דירוג לכל הגילאים
פלטפורמות מחשב אישי

Q*bert הוא משחק מחשב שנוצר בשנת 1982.

המשחק מתנהל על משטח משחק דמוי פירמידה אשר מורכב מקוביות בעלות שלושה צבעים. מטרת המשחק היא לקפוץ מקוביה לקוביה ולגרום לצבע שלה להשתנות. רמת הקושי עולה עם ההתקדמות בשלבי המשחק, כאשר בשלבים המתקדמים צריכים לקפוץ על חלק מהקוביות פעמיים.

קישורים חיצוניים

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא Q*bert בוויקישיתוף
ערך זה הוא קצרמר בנושא משחקים. אתם מוזמנים לתרום למכלול ולהרחיב אותו.