Melkus RS 1000
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
![]() | |
Melkus RS 1000 | |
מאפיינים כלליים | |
---|---|
יצרן | Melkus |
שנות ייצור | 1969–1979 |
הרכבה |
![]() , דרזדן |
מרכב | Mid engine, rear wheel drive |
אורך | 4,000 מ"מ |
רוחב | 1,700 מ"מ |
גובה | 1,070 מ"מ |
משקל | 850 ק"ג |
בסיס גלגלים | 2,450 מ"מ |
מפרט טכני | |
מנוע |
|
הילוכים | תמסורת ידנית - 5 מהירויות |
מהירות מרבית | 165 קמ"ש |
צריכת דלק | 10 ליטר ל-100 ק"מ |
קשר | Wartburg 353 |
מעצב | Heinz Melkus |
Melkus RS 1000 היא מכונית ספורט בעלת מרכב פיברגלס, תוצרת סדנת מכוניות המרוץ "Melkus" (אנ') בניהולו של נהג מרוצי המכוניות לשעבר Heinz Melkus (אנ') מגרמניה המזרחית[1], דרזדן, אשר יוצרה בין השנים 1969–1979[2],[3]
יוצרו 101 יחידות
"Melkus RS 1000"
- בעלת מרכב פיברגלס
- מנוע מרכזי
- הנעה אחורית
- בלמים - מערכת בלימה כפולה, בלמי תוף על כל ארבעת הגלגלים, (בלמי דיסק קדמי - אופציונלי)
- מצמד - דיסק בודד יבש
- מתלה קדמי - גלגלים עצמאיים עם quadrilaterals, מעיינות סליל טלסקופים הלם, בולמים הידראולים
- מתלה אחורי - גלגלים עצמאיים עם משולשי נדנוד, מעיינות סליל ודסקרים הידראולים טלסקופים
- מיכל דלק - קבולת 60 ליטר
- צמיגים: 155 SR 13 (אפשרות נוספת: 165 SR 13)
- מרכב הדגם נלקח מדגם המכונית המשפחתית Wartburg 353 תוצרת "Wartburg" (אנ') ממזרח גרמניה
- 2 דלתות הדגם "Gull-wing door" (אנ') ("דלת של כנף")
- מחיר היחידה עמד על 26,800 מרק גרמני (בשנת 1969)
תמונות
לקריאה נוספת
קישורים חיצוניים
Melkus RS 1000, סרטון באתר יוטיוב
Melkus RS 1000, סרטון באתר יוטיוב
Melkus RS 1000, סרטון באתר יוטיוב
הערות שוליים
- ^ איחוד גרמניה מחדש - איחוד גרמניה (בגרמנית: Deutsche Wiedervereinigung) התרחש ב-3 באוקטובר 1990, כאשר שטחי גרמניה המזרחית, שעד האיחוד היו תחת שלטון קומוניסטי, אוחדו לתוך גרמניה המערבית הדמוקרטית.
- ^ דגם "Melkus RS 1000" - מפרט carsablanca.com/Oldtimer-Lexikon/Marke/Melkus/Modell/melkus-rs-1000/Variante/melkus-rs-1000
- ^ דגם "Melkus RS 1000" auto.cz/melkus-rs-1000-supersport
- ^ דגם "Melkus RS 1000" motor1.com/news/63725/soviet-bloc-cars-were-weird-melkus-rs-1000
- ^ דגם "Melkus RS 1000" fastestlaps.com/models/melkus-rs-1000