לענ"ד, המרכאות במילים "הפסק", "פסק הדין", ו'טען' מיותרות. הדעה המנוגדת מוצגת היטב, והגרשיים הללו קצת קטנוניות
שיחה:פסק דין האח והאחות/ארכיון
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
צריך לזלזל קצת בפסק הזה, אבל אני מסכים שהמריכאות ובפרט ריבוי המירכאות, הוא לא דרך מוצלחת לעשות את זה.
לזלזל לדעתך (ולדעת האסכולה של הרב אלישיב). יש דעות בציור החרדי שגם אם אינן מסכימות, לא משתמשות במונח "לזלזל".
הפסק כשלעצמו הוא סביר ומעלה...
עיקר הבעיה הוא הזמנת הפסק המיקל...
יישר כח על השינויים האחרונים שנעשו ע"י שמש מרפא שלמרות דעתו הנ"ל שמר על נטרליות.
מ"מ אינני חושב שהמרכאות מוצדקות לא רק מבחינה השקפתית (ואני דווקא לא מסכים עם הפסק) אלא גם מבחינה אנציקלופדית.
דעתו של מרן הגרי"ש זצ"ל מוצגת שהוא אחז בגישה מקילה יותר כלפי הגיור וממילא מחמירה יותר כלפי הממזרות
זו טענה מופרכת שכידוע לכל דעתו שגיור בלא קבלת תורה ומצוות הוא לא גיור רק שכך הוא אחז לחומרא מעוצם החומרה של איסור ממזר
ובודאי שאם בורובסקי היה רוצה להחשב כיהודי כשר היה מצריכו הגרי"ש גיור לחומרא
זה גופא הטענה המרכזית שהועלתה ע"י הרב יצחק יוסף בזמן פרשיית הגיורים כנגד עמדת הגרי"ש אלישיב
אין נושאים ישנים יותר