הרב המבקר, עריכתך שלא כדין, גירסתי היא היציבה. נא להחזיר.
אסביר את עריכתי.המכלול הוא חרדי. השקפת היהדות החרדית על הציונות הדתית אינה כעל עוד איזה מגזר, וד"ל.
ומשכך, התיאור "רב" חוטא ללכסיקון של המכלול. "רב ציוני דתי" הינו הגדרה מדויקת וראויה.
הרב המבקר, עריכתך שלא כדין, גירסתי היא היציבה. נא להחזיר.
אסביר את עריכתי.המכלול הוא חרדי. השקפת היהדות החרדית על הציונות הדתית אינה כעל עוד איזה מגזר, וד"ל.
ומשכך, התיאור "רב" חוטא ללכסיקון של המכלול. "רב ציוני דתי" הינו הגדרה מדויקת וראויה.
החזירו. דבר שני זה מובן מתוך הערך, דקדוקי עניות האלה ילדותיים כמעט כמו הרדידות בנושא אבן כספי, איננו בעלים על התואר רב.
זה לא קשור.
בדקתי ובערך על ר' חיים קניבסקי כתוב שהוא היה רב חרדי ליטאי. זה ילדותי?
לא?!
הנה ציטוט מקווי היסוד של המכלול:
"כך שלמרות שהמטרה המרכזית של המכלול היא הקמת אנציקלופדיה נקייה בהידור למשתמשים החרדים, ייתכן ובעתיד יוחלט שיש מקום גם למהדורה נוספת כזאת". [היינו, מהדורה נוספת למשמש הדתי שאינו חרדי].
ציטוט סלקטיבי שמקורו מתוך דף ארוך שעושה שימוש לאורכו במונח הכללי "שומרי תורה ומצוות". המשפט המצוטט עוסק בנקודהה מאד ספציפית של רף הנקיות. בכל אופן זה לא דיון לכאן.
אדרבה, היכן המקום לדיון כזה.
אולי באמת כדאי לחדד דבר זה אחת ולתמיד.
הפערים בין היהדות החרדית, לזו הדלי"ת - גם האדוקה ביותר - בעיקר בענייני השקפה, הם גדולים ורמים.
וכדאי שנדע, אני וכולם, למה בא המכלול?
האם הוא חרדי וראוי להיכנס לבתים החרדיים, [בכלל זאת בסינון נטפרי], או שהוא אנציקלופדיה דלי"ת, אשר חרדים עושים בו שימוש.
המונח שחוזר על עצמו שוב ושוב, לצד שומרי תורה ומצוות, הוא תורני.
הכוונה לתורניות מבית הרב אליקים לבנון?
זה בהחלט שימוש לא סלקטיבי בעליל.
אין מדובר בפליטת קלומוס, אלא "בא זה ולימד על זה".
פשוט וברור, המבקר הלך קצת רחוק. על כל הרבנים הציונים דתיים כתוב עליהם רב, אמנם עודד ישראלי לא נראה רב כל כך, אבל עדיין צריך לראות את הדברים בגדול.