בעוד שדינם של שאר הקרבנות הוא, שאם נקמצו שלא לשמן כשרות אלא שלא עלו לבעלים לשם חובה והם צריכים להביא אחרת תחתיה, הרי שמנחה זו, אם נקמצה שלא לשמה, היא פסולה, ויש להביא אחרת תחתיה . עד כאן
דין זה נוהג בכל ד' עבודות המנחה ולא רק בעבודת הקמיצה.
בעוד שדינם של שאר הקרבנות הוא, שאם נקמצו שלא לשמן כשרות אלא שלא עלו לבעלים לשם חובה והם צריכים להביא אחרת תחתיה, הרי שמנחה זו, אם נקמצה שלא לשמה, היא פסולה, ויש להביא אחרת תחתיה . עד כאן
דין זה נוהג בכל ד' עבודות המנחה ולא רק בעבודת הקמיצה.
רב יצחק בר יוסף, תלמיד אחר של רבי יוחנן,
לא נעים לשים את החץ ולראות מה הוא מביא לנו כאן איזה תמונה