שימו לב, בדקות האחרונות מישהו עדכן את מספר התלמידים.
איני יודע אם למחוק את הגירסה שלו כיון שהיא ללא מקור, בגלל שאיני בטוח שהמספר הקודם שנכתב היה על פי מקור כלשהו.
מישהו יודע מה הכללים אומרים במקרה זה?
שמש מרפא יקר, חושבני שלטובת המכלול עדיף נתון שעומד במבחן המציאות מנתון עם מקור מJDN
וכאח של תלמיד בישיבה נראה לי שהעריכה כדאית.
אני מבין, אבל במכלול אנו מתבססים קודם כל על מקורות. אם תוכל להביא נתון רשמי או מקור אחר, אפשר לדון.
חבל מאד שלא מתייחסים למה שכתבתי באולם הדיונים. ברור לחלוטין שהכתבה ההיא מתיחסת למספר לא כולל שיעור א' החדשים, וזה הסיבה שבערכים רבים אנשים מעדכנים מספר כן כולל את הבחורים החדשים.
היחיד שהתייחס זה פותח הדיון שם שטען שמה שכתבתי לא הגיוני. אבל כשרואים בעוד ועוד ישיבות שדברי מסבירים את הפערים בין המקור לטענות המתקנים, אפשר פשוט לקבל את דברי.
בכל מקרה כיון שאפשר לקרוא את המקור באופן שפירשתי א"א לבטל עריכות על סמך המקור הזה.
במקרה זה, גם חיבור של המס' לא יוביל ל-1100. אפשר פשוט לכתוב "נכון לתמוז תשפ"א" וכך נצא ידי כולם.
אכן זה מביא ל-1050 בלבד...
ויש לזכור שהכתבה לא מבוססת על מספרים מוחלטים אלא קרובים.