כמדומה שהיה לי חלק או יותר בכתיבת הערך, אם זכרוני אינו מטעה אותי. כפי שזכור לי וכפי שגם בדקתי עכשיו הערך מתאר את כל השתלשלות העניינים וכל פרט שעשוי להשפיע על החלטת הפוסקים אם הוא שפוי או לא. במילים אחרות - התבנית מיותרת, ולא רואה בערך את הפגם שעליו היא מצביעה.
שיחה:הגט מקליווא/ארכיון
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
זכרונך אינך מטעה אותך.
בתבנית במקורה נאמר "כתוב בסגנון של "נייעס" במקום תיאור פולמוס הלכתי".
אבל כשכל הדיון ההלכתי מתבסס על כל פרט מהתנהגותו של החתן ברור שחייבים לכתוב זאת. לא חושב שיש כאן סגנון של נייעס.
ייתכן, רק באתי להציג את כוונת מניח התבנית. אם קראת את הערך ואתה לא מוצא בעיה - אתה מוזמן להסיר.
ממה נפשך, אם הוא שוטה, א"כ אף קידושיו אינם קידושין. וראה כאן https://tora-forum.co.il/viewtopic.php?f=24&t=16623
החשש היה שהוא לקה בטירוף לאחר הקידושין, עיין בפנים.
זה לא מדויק זה נאמר בתור טענת לטעמיך על הוכחה מאוד מסוימת של האוסרים.
איזה הוכחה מאד מסויימת?
אין נושאים ישנים יותר