מה מקור החיוב בגרמא[עריכה | עריכת קוד מקור]
הרמב"ן מביא בקונטרס מיוחד שכתב על עניינים אלו בשם "דינא דגרמי" סדרה של ראיות לשני הצדדים, ולבסוף מכריע שחיוב ב'גרמי' הוא מדאורייתא.
הכותרת לא ערוכה בבירור
וכן שני הצדדים לא מבואר מה הם
כי הרי מתחיל מה המקור שמשמע שיש חילוק במקור הלימוד אך לא משמע שיש חילוק אם זה תורה או דרבנן
ולבסוף מסיים שהוא מן התורה
והיה ראוי לפתוח את הקטע בלשון האם הוא מן התורה
וכן לסדר את העריכה באופן ברור