פסטיבל ניו יורק לפרסום

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

פסטיבל ניו-יורק (New York Festivals) נוסד בשנת 1957. במהלכו מוענקים פרסים בתחום השיווק. הפסטיבל מחולק לחמש תחרויות בינלאומיות מרכזיות שבהן נבחר קמפיין פרסום מצטיין, במקביל לציונים לשבח והוקרה לקמפיינים נוספים בתחומים שונים.

התחרויות בפסטיבל

  • תחרות פרסום בכל אמצעי המדיה
  • תחרות הפרסום החדשני
  • תחרות לשידור ופרומואים ברדיו
  • תחרות לשידור ופרומואים בטלוויזיה
  • תחרות לסרטי קולנוע וְוידאו
  • תחרות לתחום איכות הסביבה (AME)[1]

ארגון הפסטיבל

הפסטיבל שומר על קשרים עם נציגויות ב-65 מדינות. נציגויות אלה עוזרות למארגני הפסטיבל למצוא את העבודות הטובות ביותר בתחום בו נערכת התחרות.

תחרות הפרסום מהווה את תחרות הדגל של הפסטיבל, המזכּה את הקמפיין הפרסומי הטוב ביותר בכל ערוצי המדיה (טלוויזיה, רדיו, דפוס, שטח, קולנוע, אינטראקטיב, עיצוב, מדיה מעורבת). בשנת 2008 התקבלו עבודות מ-71 מדינות ברחבי העולם, עלייה של 23% מהשנה הקודמת. הפרסים הם מדליית זהב, כסף וארד, במקביל להכרזה על עבודות ראויות לשבח. הפסטיבל היה מהראשונים להכיר בעבודות פרסום אינטראקטיביות במדיה הדיגיטלית במסגרת תחרות הפרסום החדשני כבר בשנת 1992.

זוכים בולטים משנים קודמות

  • 2008 - BBDO
  • 2008 - Projector Inc.
  • 2007 - Scholz & Friends
  • 2006 - George Patterson Y&R
  • 2005 - DDB

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

הערך באדיבות ויקיפדיה העברית, קרדיט,
רשימת התורמים
רישיון cc-by-sa 3.0

34163020פסטיבל ניו יורק לפרסום