סיטרואן C4 (1928)
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
Citroën C4 (1928) | |
מאפיינים כלליים | |
---|---|
יצרן | סיטרואן[1] |
שנות ייצור | 1932 - 1928 |
יחידות שיוצרו | 121,000 |
הרכבה | צרפת |
מודל קודם | סיטרואן B14 |
מודל אחריו | סיטרואן רוזאלי |
סיווג | "Torpedo (car)" (אנ') |
מרכב | Front-engine, rear-wheel-drive layout (אנ') |
אורך | 4,220–4,100 מ"מ |
רוחב | 1,580 מ"מ |
גובה | 1,740 מ"מ |
משקל | 1,245-1,175 ק"ג |
בסיס גלגלים | 2.97-2.85 מטר |
מפרט טכני | |
מנוע | |
הילוכים | תמסורת ידנית – 3 מהירויות |
מהירות מרבית | 90 קמ"ש |
צריכת דלק | 8.8 ליטר ל-100 קמ"ש (ממוצע) |
סיטרואן C4 (1928) (בצרפתית: Citroën C4 (1928)) היא מכונית שיוצרה במספר תצורות גוף מתוצרת יצרנית הרכב הצרפתית סיטרואן, אשר יוצרו בין השנים 1928–1932 בצרפת[2].
תצורות
- "Torpedo" בתצורה 4 דלתות סדאן, 4 חלונות צד.
- "Torpedo" בתצורה 4 דלתות סדאן, 6 חלונות צד.
- "Torpedo" בתצורה פתוחה (קבריולה 2-3-4 מושבים).
- "Torpedo" מסוג זחל"ם המונע באמצעות 2 זחלים מאחור (ראו תמונה)
- "Coupé De Ville".
- טנדר[4].
ממאפייני "סיטרואן C4 (1928)"
- יוצרו 121,000 יחידות.
- מנוע: מנוע בנזין קדמי-אורכי, 4 צילינדרים בטור.
- סוג הנעה: הנעה אחורית.
- בלמים: דוושה המופעלת ברגל הפועלת על תופים מלפנים ומאחור עם Westinghouse servo[5]
- מתלים: חזית: קפיצים[6] חצי אליפטיים. אחורי: קפיצים חצי אליפטים - גליליים
גלריה
-
"סיטרואן C4", שנת 1930
-
"סיטרואן C4", שנת 1930
-
"סיטרואן C4", שנת 1930
-
"סיטרואן C4" - קבריולה (2 מושבים + 1 מושב אחורי)
-
"סיטרואן C4" - קבריולה (2 מושבים)
-
"סיטרואן C4" - קבריולה
-
"סיטרואן C4" - מבט לתא הנהג ולוח מחוונים
-
"סיטרואן C4" דגם "Autochenille" מסוג זחל"ם המונע באמצעות 2 זחלים מאחור
-
"סיטרואן C4" מסוג זחל"ם המונע באמצעות 2 זחלים מאחור
ראו גם
קישורים חיצוניים
- סיטרואן C4, סרטון באתר יוטיוב
הערות שוליים
- ^ דגמי: סיטרואן C4, סיטרואן C6 - היסטוריה (צרפתית) citroen-ac4.fr
- ^ "סיטרואן C4 (1928)" luxurycarsserbia.com/rental-oldtimers-citroen-c4-1928
- ^ רשימת דגמי סיטרואן / ראו "סיטרואן C4" (שנת 1928) citroenet.org.uk/passenger-cars/passenger-cars-index
- ^ "סיטרואן C4 (1928)" - מסחרית (טנדר) citroenorigins.co.uk/en/cars/c4-van
- ^ "סיטרואן C6" ,"סיטרואן C4 citroenet.org.uk/passenger-cars/ac/ac4-ac6
- ^ קצב הקפיץ (או קצב המתלים) הוא רכיב בקביעת גובה הנסיעה של הרכב או מיקומו במערכת המתלים. כאשר קפיץ נדחס או נמתח, הכוח שהוא מפעיל, הוא פרופורציונלי לשינוי אורכו
30653675סיטרואן C4 (1928)