ניאו ET7
מאפיינים כלליים | |
---|---|
יצרן | ניאו |
שנות ייצור | 2022 - הווה |
סיווג | מכונית חשמלית |
מרכב | מרכב סדאן בעלת ארבע דלתות |
אורך | 5,098 מ"מ |
רוחב | 1,987 מ"מ |
גובה | 1,505 מ"מ |
בסיס גלגלים | 3,060 מ"מ |
מפרט טכני | |
מנוע | שני מנועים חשמליים המספקים יחד 650 כ"ס ומומנט מרבי של 86.6 קג"מ |
תאוצה | 3.9 שניות |
סוללה | סוללת ליתיום-יון בקיבולת 75, 100, 150 קוט"ש |
טווח נסיעה |
550 ק"מ (75 קוט"ש) 700 ק"מ (100 קוט"ש) 1,000 ק"מ (150 קוט"ש) |
קשר | טסלה מודל S, ניאו ET5 |
רמה אוטונומית | נהיגה אוטונומית רמה 3 |
ניאו ET7 (במנדרינית תקנית: 蔚來 EP7) היא מכונית חשמלית במרכב סדאן, בעלת חמישה מקומות ישיבה, שמיוצרת על ידי ניאו משנת 2022. היא נחשפה ב-9 בינואר 2021[1]. היא מתחרה ישירה לטסלה מודל S.
עיצוב
עיצוב הגג משופע יותר ומעניק לדגם מראה קופה ספורטיבי, הגג עשויי מזכוכית שחורה נגד שמש. פנים המכונית כולל שני מסכים, אחד ללוח המחוונים הדיגיטלי בקוטר 10.2 אינץ' בטכנולוגיית HDR, המסך הינו מגע, המסך השני גם הוא מגע מיועד להצגת המולטימדיה, המסך המרכזי בקוטר 12.8 אינץ'.
מפרט טכני
נכון ל-2022 את הדגם תשווק ניאו עם מערכת הנעה חשמלית אחת, לפי ניאו יצטרפו בהמשך יחידות הנעה נוספות. יחידת ההנעה הנוכחית כוללת שני מנועים חשמליים המספקים יחד 650 כ"ס ומומנט מרבי של 86.6 קג"מ ולפי ניאו, שני מנועים אלו מאפשרים לדגם להשיג נתון תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 3.9 שניות[2].
ניאו תשווק את יחידת ההנעה עם אפשרות לשלושה סוללות ליתיום-יון:
1. סוללה בקיבולת של 75 קוט"ש שתאפשר טווח של 550 ק"מ בתקן CLTC הסיני. 2. סוללה בקיבולת 100 קוט"ש שתאפשר טווח של מעל ל-700 ק"מ ו-3. סוללה בקיבלות של 150 קוט"ש שתאפשר טווח נסיעה של מעל ל-1000 ק"מ בתקן הסיני (הפחות אמין).
ניאו תשווק את הדגם עם מערכת נהיגה אוטונומית המקבילה למערכת של טסלה[3].
קישורים חיצוניים
הערות שוליים
- ^ NIO Unveils Its First Electric Sedan, The ET7, Carscoops, 2021-01-09 (באנגלית אמריקאית)
- ^ NIO Reveals Stunning ET7 Flagship Sedan, InsideEVs (באנגלית)
- ^ cartube, ניאו ET7 החשמלית נחשפת - הטסלה מודל S של סין - cartube, באתר www.cartube.co.il
32840543ניאו ET7