משחקי מלחמה (אבטחת מידע)

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

משחקי מלחמהאנגלית: Wargame) הם אתגרים במרחב הקיברנטי, שבו המתחרים צריכים לנצל פגיעויות ביישומים שונים או להגן מפניה ולמנוע גישה לא מורשית למערכות המחשב.

משחקי המלחמה מסייעים לארגונים לשפר את תוכנית התגובה לאירועי סייבר ומשמשים תרגיל לזיהוי פערים בתוכנית ההתאוששות מפני אסון ובנוסף מאפשר למשתתפים בו ללמוד יסודות הגנה ותקיפה שלא חווה בעבר[1].

משחקי המלחמה מורכבים מאתגרים שונים שנפוצים בתחום ונכונים לאיומים הניצבים בפני המתחרים באותה העת:

משחקי מלחמה בעולם

מטה הסייבר של נאט"ו עורך אתגר שנתי הנקרא לוק שילד (Locking Shields), בו משתתפים מומחי סייבר מיחידות שונות, מפתחים מיומנויות תקיפה והגנה, מתאמנים בזמן אמת ומשתתפים בדיונים שונים[2][3][4].

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

  1. ^ מתקפות סייבר, משחקי מלחמה וטכנולוגיות למניעת פיגועי טרור
  2. ^ Steve Ranger, Cybersecurity: This giant wargame is preparing for the next big election hack, ZDNet (באנגלית)
  3. ^ NATO team tackles cyber-crisis exercise in Estonia, www.aa.com.tr
  4. ^ יוסי גורביץ, משחקי מלחמה: נאט"ו נערכת להתקפת סייבר, באתר כלכליסט - www.calcalist.co.il, ‏2016-09-06
הערך באדיבות ויקיפדיה העברית, קרדיט,
רשימת התורמים
רישיון cc-by-sa 3.0

30639073משחקי מלחמה (אבטחת מידע)