מוטו גוצי נורמלה

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מוטו גוצי נורמלה
Moto Guzzi Normale
Moto Guzzi Normale
Moto Guzzi Normale
מאפיינים כלליים
יצרן Moto Guzzi (אנ')[1]
שנות ייצור 19241921
יחידות שיוצרו 2,065
הרכבה איטליהאיטליה איטליה
מודל אחריו Moto Guzzi Sport (אנ')
סיווג אופנוע
אורך 2,100 מ"מ
רוחב 870 מ"מ
גובה 920 מ"מ
משקל 130 ק"ג (ריק)
בסיס גלגלים 1,380 מ"מ
מפרט טכני
מנוע
הילוכים תמסורת ידנית - 3 מהירויות
מהירות מרבית 80–85 קמ"ש
צריכת דלק 3.5 ליטר ל-100 ק"מ

מוטו גוצי נורמלהאיטלקית: Moto Guzzi Normale) הוא אופנוע מתוצרת יצרנית הרכב הדו-גלגלי Moto Guzzi (אנ')[2] אשר יוצר בין השנים 19211924 באיטליה.[3]

ממאפייני "מוטו גוצי נורמלה"

[4]

  • אב טיפוס - היה קרוי "G.P. 500"
  • יוצרו 2,065 יחידות.
  • שלדה - במבנה של עריסת דופלקס צינורית. העריסה היא החלק התחתון של מסגרת האופנוע שלרוב יחד עם קורת המסגרת, מחבר בין הציר הקדמי לסיבוב האחורי ואליו מקבע המנוע.
  • 1 נוסע (נהג).
  • מנוע 1 צילינדרים, 498.4 סמ"ק.
  • מנוע קירור אוויר.
  • מתלים: מלפנים: מזלג מקבילי עם 2 קפיצי מתח / אחורי: קשיח.
  • תיבת הילוכים ידנית - 3 מהירויות.
  • מערכת הצתה: מגנטו מוגן מסוג "Bosch ZE 1" באמצעות דוושה.
  • מצמד: מולטידיסק באמבט שמן.
  • מאייד: Amac 15 PSY.
  • בלם אחורי: הרחבה של 210 מ"מ.
  • קיבולת מכל דלק - 10 ליטר.
  • צמיגים: 3.00–26 אינץ'.
  • גלגלים: 2.25–26 אינץ'.
  • מחיר היחידה בשנת 1921 עמד על 8,500 לירה איטלקית.
  • עיצוב אב-טיפוס: האחים קארלו (Carlo Guzzi) וגוזף גוצי (Giuseppe Guzzi).
  • פיתוח דגם ראשון: האחים קארלו וגוזף גוצי, ג'ורג'ו פארודי (Giorgio Parodi) ובן דודו אנג'לו (Angelo).

תמונות

ראו גם

קישורים חיצוניים

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא מוטו גוצי נורמלה בוויקישיתוף

הערות שוליים

  1. ^ מוטו גוצי motoguzzi.com/it_IT
  2. ^ "מוטו גוצי" - היסטוריה motoguzzi.com/ca_EN/passion/History
  3. ^ Mario Colombo: "Moto Guzzi", 1990 Giorgio Nada Editore, Vimodrome (Milan), מסת"ב 88-7911-039-X
  4. ^ "מוטו גוצי נורמלה" firstversions.com/2017/06/moto-guzzi-1st-model-ever
הערך באדיבות ויקיפדיה העברית, קרדיט,
רשימת התורמים
רישיון cc-by-sa 3.0

27682244מוטו גוצי נורמלה