לקסוס LFA
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
מאפיינים כלליים | |
---|---|
יצרן | לקסוס |
שנות ייצור | 2010 - 2012 |
חברת אם | טויוטה |
סיווג | מכונית על |
מרכב | 2 דלתות (קופה) |
פלטפורמה | 2 מושבים קופה, 2 מושבים רודסטר |
אורך | 4,505 מ"מ |
רוחב | 1,895 מ"מ |
גובה | 1,220 מ"מ |
משקל | 1,480-1,580 ק"ג |
בסיס גלגלים | 2,605 מ"מ |
מפרט טכני | |
מנוע | 582 כ"ס, 4800 סמ"ק, V10 |
הילוכים | 6 הילוכים רובוטית |
מהירות מרבית | 325 קמ"ש (100-0 ב-3.7 ש') |
קשר | ניסאן GTR |
לקסוס LFA היא מכונית על יפנית מתוצרת לקסוס. 500 יחידות של הדגם יוצרו בין דצמבר 2010 לדצמבר 2012.
נתונים טכנים
ל-LFA יש מנוע 10 צילינדרים קדמי בתצורת V בנפח 4.8 ליטר, תיבת שישה הילוכים רובוטית והנעה אחורית. והיא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.7 שניות.
מעמד ה-LFA
ה-LFA נחשבת לאחת ממכונית העל הסדרתיות היקרות בעולם כאשר מחירה הוא 375 אלף דולר (1.4 מיליון שקלים לפני מסים) ובהשוואה ללמבורגיני אוונטאדור שעולה 255 אלף יורו (1.2 מיליון שקלים לפני מסים). ה-LFA היא המכונית הכי מהירה של לקסוס והמכונית הסדרתית הכי מהירה בנורבורגרינג[דרוש מקור] כאשר גירסת נורבורגרינג של ה-LFA מגיעה ל-562 כ"ס לעומת 552 בדגם הרגיל, ומחירה 445 אלף דולר (1.7 מיליון שקלים לפני מסים) לעומת הדגם הרגיל שעולה 375 אלף דולר.
מיזמי קרן ויקימדיה |
---|
תמונות ומדיה בוויקישיתוף: לקסוס LFA |
קישורים חיצוניים
- אתר האינטרנט הרשמי של לקסוס LFA (באנגלית)
22237644לקסוס LFA