גוליית GP700
גוליית 1100 | |
מאפיינים כלליים | |
---|---|
יצרן | Goliath-Werk G.m.b.H. |
שנות ייצור | 1950–1957 |
הרכבה |
גרמניה |
מודל אחריו | גוליית 1100 |
חברת אם | Goliath-Werke Borgward & Co[1] |
אורך | 4,050-4,150 מ"מ |
רוחב | 1,630 מ"מ |
גובה | 1.470 מ"מ |
משקל | 903 ק"ג |
בסיס גלגלים | 2,300 מ"מ |
מפרט טכני | |
מנוע |
2 צילינדר, מקורר מים, 688 סמ"ק, 2 פעימות, המפיק 29 כ"ס, ב-4,000 סל"ד (מנוע הנעה קדמית לדגם "GP 700"[2] 2 צילינדר 886 סמ"ק, 2 פעימות, המפיק 51 כ"ס (יוצר משנת 1955, לדגם "GP 900") 2 צילינדר 845 סמ"ק המפיק 32 כ"ס (יוצר בין השנים 1951-1953 לדגם "GP 700 Sport") |
הילוכים | תמסורת ידנית - 4 מהירויות |
מהירות מרבית | 125 קמ"ש (לדגם הספורט, מנוע 845 סמ"ק) |
גוליית GP700 (בגרמנית: Goliath GP700) היא מכונית משפחתית, בתצורת קופה, 2 דלתות. דגם ה"גוליית GP700" יוצר על ידי חברת המכוניות "Goliath-Werk G.m.b.H" הגרמנית בין השנים 1950–1957[3][4]
גוליית GP700
דגם ה"גוליית GP700" הוצג לראשונה בתערוכת המכוניות ב- פרנקפורט באפריל 1951.
בין השנים 1951-1953 יוצר דגם "GP 700 Sport".
ביו השנים 1955-1957 יוצר דגם "GP900".
מדגמי ה"גוליית GP700" יוצרו 36,524 יחידות, מתוכם : 27,123 יחידות לדגם הקופה, 9,147 יחידות לדגם הקבריולט, 27 יחידות לדגם הספורט, 227 לדגם הסטיישן (חלקם נבנו עם חלונות צד, קדמיים, אמצעים ואחוריים וחלקם נבנו עם חלונות צד קדמיים בלבד)
תצורות "גוליית "
תמונות
-
גוליית GP700
-
גוליית GP700, שנת 1956
-
גוליית GP700, שנת 1950
-
גוליית GP700
-
גוליית GP700, שנת 1955
-
גוליית GP700
-
גוליית GP700, שנת 1955 - מבט ללוח הבקרה (ידית ההילוכים ממוקמת על מוט ההגה (מימין))
-
גוליית GP700 ספורט, שנת 1952
-
גוליית GP700 ספורט, שנת 1952
ראו גם
לקריאה נוספת
- גוליית GP700 ספורט ( GP700 Sport Goliath )
קישורים חיצוניים
- גוליית GP700 ספורט (1:17), יו-טיוב
- גוליית GP700 ספורט (1:00), יו-טיוב
- גוליית GP700 (0:20), יו-טיוב
הערות שוליים
- ^ דגמי חברת Goliath-Werke Borgward & Co Preston Tucker & Others: Tales of Brilliant Automotive
- ^ גוליית GP700 - מפרט טכני
- ^ גוליית GP700 lanemotormuseum
- ^ גוליית GP700 Goliath GP 700-GP 900 data catalogue - Automobile-Catalog
23330047גוליית GP700