אלפא רומיאו איגואנה
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
Alfa Romeo Iguana | |
מאפיינים כלליים | |
---|---|
נקרא גם | Alfa Romeo 33 Italdesign Iguana |
יצרן | אלפא רומיאו |
שנות ייצור | 1969 (דגם קונספט) |
יחידות שיוצרו | 1 |
הרכבה | איטליה |
מרכב | Rear mid-engine, rear-wheel-drive layout (אנ') |
אורך | 4,170 מ"מ |
רוחב | 1,780 מ"מ |
גובה | 990 מ"מ |
משקל | 690 ק"ג (ריק) |
בסיס גלגלים | 2,350 מ"מ |
מפרט טכני | |
מנוע | |
הילוכים | תמסורת ידנית - 6 מהירויות מתוצרת "Colotti Trasmissioni" (אנ') |
מהירות מרבית | 260 קמ"ש (מנוע 1,995 סמ"ק) |
צריכת דלק | 30 ליטר ל-100 ק"מ |
מעצב | ג'ורג'טו ג'וג'ארו מחברת הנדסת ועיצוב הרכב "Italdesign Giugiaro" (אנ') |
אלפא רומיאו איגואנה (באיטלקית: Alfa Romeo Iguana, קרוי גם: Alfa Romeo 33 Italdesign Iguana) היא מכונית קונספט, בתצורת מכונית ספורט-קופה, 2 דלתות, אשר הוצגה על ידי יצרנית כלי הרכב האיטלקית אלפא רומאו בשנת 1969.[1][2]
ממאפייני "אלפא רומיאו איגואנה"
- "אלפא רומיאו איגואנה" הוצגה לראשונה בסלון המכוניות של טורינו בשנת 1969
- "אלפא רומיאו איגואנה" התבססה על דגם אלפא רומיאו 33 סטרדלה. השלדה הייתה מפלדה צינורית. גוף הדגם היה בפוזיציה מרכזית בפרופילי מגנזיום המחוברים באמצעות מתכת פלדה ומסגרות מגנזיום. בגוף היו משולבים אלמנטים מפיברגלס.
- 2 דלתות.[3][4]
- 2 מושבים.[5]
- מנוע מרכזי-אחורי.
- סוג הנעה: הנעה אחורית 4x2.
- קיבולת מכל דלק - 98 ליטר, מכל הדלק היה מרופד בגומי.
- מערכת חשמל - 12 וולט.
- בלמים: קדמי: בלם דיסק מאוורר / אחורי: בלם דיסק מאוורר על דיפרנציאל.
- קוטר סיבוב מינימלי - 12 מטר.
- תאוצה: מרחק נסיעה 1 ק"מ מעצירה מוחלטת בזמן של 25 שניות.
גלריה
-
"אלפא רומיאו איגואנה"
ראו גם
קישורים חיצוניים
- אלפא רומיאו איגואנה, סרטון באתר יוטיוב
הערות שוליים
- ^ "אלפא רומיאו איגואנה" carfolio.com/specifications/models
- ^ "אלפא רומיאו איגואנה" supercarnostalgia.com/blog/alfa-romeo-tipo-33-stradale-ital-design-iguana
- ^ "אלפא רומיאו איגואנה" museoalfaromeo.com/en-us/collezione/Pages/Iguana
- ^ "אלפא רומיאו איגואנה" en.wheelsage.org/alfa_romeo/tipo_33/pictures
- ^ "אלפא רומיאו איגואנה" supercars.net/blog/1969-alfa-romeo-iguana-concept
28992988אלפא רומיאו איגואנה