אאוטו אביו קוסטרוזיוני 815
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
Avio Costruzioni 815 | |
מאפיינים כלליים | |
---|---|
נקרא גם |
|
יצרן | פרארי |
שנות ייצור | 1940 |
יחידות שיוצרו | 2 |
הרכבה | איטליה |
מודל קודם | אין |
מודל אחריו | Ferrari 125 S (אנ') |
משקל | 625 ק"ג |
בסיס גלגלים | 2,420 מ"מ |
מפרט טכני | |
מנוע | 8 צילינדרים, 1,496 סמ"ק המפיק 72 כ"ס ב-5,500 סל"ד |
הילוכים | תמסורת ידנית - 4 מהירויות |
מהירות מרבית | 175 קמ"ש |
צריכת דלק | 13-15 ליטר ל-100 ק"מ |
מעצב | אנזו פרארי |
אאוטו אביו קוסטרוזיוני 815 (באיטלקית: Auto Avio Costruzioni 815, קרוי גם: AAC Tipo 815 וגם: AAC 815 וגם: Ferrari 815) היא מכונית הספורט הראשונה שנבנתה על ידי אנזו פרארי[1], מייסד ומנהל יצרנית רכבי הספורט Auto Avio Costruzioni שמאוחר יותר הייתה קרויה פרארי[2][3]
"אאוטו אביו קוסטרוזיוני 815"
- בראש פרויקט ייצור הדגם עמד המהנדס "Alberto Massimino" (אנ')
- יוצרו 2 יחידות[7]
- דגם פתוח ללא שמשות, מלבד שמשה קדמית רוחבית
- 2 מושבים[8]
- מנוע קדמי
- מנוע בנזין
- 4 מאיידים מתוצרת "וובר"
- מוטות החבור במנוע נלקחו מדגם פיאט 1100 (דור ראשון שיוצר בין השנים 1939–1953
- שלדת הדגם נלקחה מדגם פיאט 508 באלילה מתוצרת פיאט
- מערכת היגוי - מצד ימין
- הדגם היה קרוי "815" בעקבות מנוע 8 הצילינדרים בנפח 1.5 ליטר
- "אאוטו אביו קוסטרוזיוני 815" השתתפה במרוץ מילה מילייה בשנת 1940. בין השנים 1940–1948 הדגם נטל חלק ב-14 מרוצי מכוניות בהשתתפות נהגי המרוצים: "Lotario Rangoni" (אנ'), אלברטו אסקרי, "Enrico Beltracchini" (איט')
תמונות
-
"אאוטו אביו קוסטרוזיוני 815"
-
"אאוטו אביו קוסטרוזיוני 815"
-
"אאוטו אביו קוסטרוזיוני 815" - מבט לתא הנהג ולוח מחוונים
-
"אאוטו אביו קוסטרוזיוני 815" - מבט למנוע
-
"אאוטו אביו קוסטרוזיוני 815"
-
"אאוטו אביו קוסטרוזיוני 815"
-
"אאוטו אביו קוסטרוזיוני 815"
-
"אאוטו אביו קוסטרוזיוני 815"
-
לוגו הדגם, מעל מכסה (רשת) הרדיאטור
ראו גם
קישורים חיצוניים
- אאוטו אביו קוסטרוזיוני 815, סרטון באתר יוטיוב
- אאוטו אביו קוסטרוזיוני 815, סרטון באתר יוטיוב
הערות שוליים
- ^ היסטוריה - אנזו פרארי corporate.ferrari.com//en/about-us/history
- ^ Yates, Brock (1991). Enzo Ferrari: The Man, the Cars, the Races. Doubleday. מסת"ב 0-385-26319-8
- ^ "אאוטו אביו קוסטרוזיוני 815" topspeed.com/cars/ferrari-815
- ^ Hill, Phil (January 1992). Bryant, Thos. L (ed.). "Salon: The First Ferrari". Road & Track. Newport Beach, CA USA: Hachette Magazines. 43 (5): 96–99.
- ^ "אאוטו אביו קוסטרוזיוני 815" classicdriver.com/en/article/cars/auto-avio-costruzioni-815
- ^ "אאוטו אביו קוסטרוזיוני 815" topspeed.com/cars/ferrari/1940-ferrari-auto-avio-costruzioni-815
- ^ "אאוטו אביו קוסטרוזיוני 815" automotivemasterpieces.com/1940autoaviocostruzioni815
- ^ "אאוטו אביו קוסטרוזיוני 815" - היסטוריה historicautopro.com/1940-auto-avio-costruzioni-815
27645456אאוטו אביו קוסטרוזיוני 815