ישראל מאיר ק., ראשית לא מקובל להחזיר עריכה לפני דיון בדף השיחה. לגופו של עניין, אני לא חושב שיש כאן מקום להערות כאלה זה סוג הדברים שחוצים את הגבול של ערך אנצי' לכיוון "חבורה".
שיחה:מלווה מלכה/ארכיון
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
מקובל עליי, אבל סתם בדיוק ראיתי את הערך המומלץ הקבלת פני רבו ולא הבנתי את הסיפור איך הוא הפך למומלץ כאשר זהו חבורה גדולה עם טבלאות.
זה לא קשור לדיון כאן. הערך שם המולץ לפני זמן רב, ואם תפתח שם דיון ככה"נ אתמוך בהסרה (ועדיף פשוט לשכתב), אבל אני מציע לחכות למיזם המומלצים שמתוכנן בעז"ה ואז זה יטופל.
לשמש מרפא אם כבר אתה מוחק ומתקן, תנסה לתקן את המקורות של מעשה רב לפי הגרסאות הישנות, אני פשוט לא יודע איך מתקנים קוד מקור. תודה.
תוקן. כדאי ללמוד, הגיע הזמן...
זה אילוסטרציה או מה?
לכאורה, רק לכאורה, הוא אינו היחיד שצולם ערוך מלווה מלכה.
עצם התמונה מיותרת, זה לא מוסיף להמחשה.
צודק!
מ'כפת לכם, תמונה יפה. יש לכם תמונה חילופית ל'מלוה מלכה'.
לא אכפת לנו.
פשוט לא קשור.
זה תמונה של בנ"א אוכל מלו"מ. מצאנו כזאת...
תכתוב "אילוסטרציה"...
זה משדר כאילו הוא המקבילה של האדמו"ר מבויאן במירון בל"ג בעומר, אבל במלווה מלכה.
לא. זה לא נראה ככה. זה כזה לא יודע איך שאתה קורא לזה. אבל יש הרבה פעמים ששמים תמונה של דבר לא בדיוק קשורה. אולי זה מה שהתכוונת ''אילוסטרציה''.
אפשר להחליף מי שימצא תמונה אחרת אולי של רב ליטאי או של אדמו"ר 'חשוב יותר'.
אתה קובע מי חשוב יותר?
לאו דווקא.
לא צריך בכלל אף רב, התמונה לא מוסיפה כלום.
זה לא שלא ידענו מה זה, והנה האדמו"ר החביב מדגים לנו זאת...
זה מוסיף. זה מאוד יפה. זה מראה שזה מלוה מלכה.כי האדמו"ר הוא בשטריימל ובוצע חלה כמו בשבת אך זה לא שבת כי יש תמונה אז זה סימן שזה מלו"מ. סאיז א פלפול.
זה יכול להיות בפורים, באסרו חג, ביארצייט, או ביום העצמאות...
טוב, מספיק. הפרנציפ ברור.
יש לדון אם זה מקור או לא אולם נראה בפשוטו כי כל עוד שלא אכל עדיין היה מעין שבת וזה מעין אבלות בשבת או משהו כזה הרי שיש איזה משמעות. אולם אף אני נסתפקתי בזה ורצוני במקורות באופן כללי הביאני לזה.
לכבוד הרב שמש מרפא זה מאוד נחמד לראות סיפורים על הגר"א, אני אישית מאוד הייתי נהנה לראות את זה, וכן בערכים רבים דבר זה קיים ונמצא.
המדד להתאמה של מידע בערך זה לא האם זה נחמד אלא האם זה מתאים למבנה האנציקלופדי של המכלול (לצורך העניין, יכול להיות שיהיה "נחמד" אם נעתיק את כל הסיפורים על הגרי"ז בערכו, אבל לא לשם כך המכלול נועד). אם נפתח מדור סיפורים בכל ערך לא יהיה לזה סוף. מטרת הערך הוא להתמקד בדיני מלווה מלכה, מקורו וכו', ולא בכל ה"מסביב". אגב, גם ההלכות צריכות להיות ממוקדות, ולא להתפזר לכדי ספר הלכתי או "חבורה".
ישראל מאיר ק. כתבת "אמנם נראה כי יש ללמוד מכאן שאין לאכול את השיריים משבת אלא יש להכין באופן מיוחד לסעודה זו". יש מקור לכך או שזו הבנה שלך?
אני אשתדל למצוא את המקור כמו כן אשתדל לגמור את הערך בצורה טובה.
אין נושאים ישנים יותר